zondag 28 oktober 2012

Wie stemt op het boek: Julian, onze kleine held

De Nieuwe Schrijvers Prijs, een initiatief van uitgeverij Free Musketeers

Alle boeken die in 2012 bij Free Musketeers zijn uitgekomen, kunnen meedoen met de Nieuwe Schrijversprijs. 


De missie van de prijs is: 
  • Onbekend talent kans geven. Bij traditionele uitgeverijen is de drempel zeer hoog.
  • Nederlandse taal(beheersing) bevorderen.

Ik heb me natuurlijk ook aangemeld om deel te nemen met mijn boek. 
Als het boek: "Julian, onze klein held" wint. Dan krijg ik een prijs van 2.000 euro. En wordt het boek flink in de schijnwerpers gezet met een promotiecampagne in de media, radio en televisie en bladen. 
Het zou natuurlijk geweldig zijn voor de stichting Helpen Helpt als ik de winnares van de prijs zou zijn. 
Nu ben ik dus op zoek naar mensen die op mijn boek willen stemmen. 
Lees hieronder hoe u mee kunt jureren als lezer.


Jureer mee als lezer op NieuweSchrijversPrijs.nl


Ik nodig u van harte uit om mee te jureren als lezerssjury op NieuweSchrijversPrijs.nl. U meldt u aan als lezer en de rest volgt vanzelf. De eerste 10 pagina’s van alle deelnemende titels zijn voor u als aangemelde meelezer beschikbaar. U bepaalt dan met elkaar welke 15 van alle ingezonden titels in de Longlist komen. Van de Longlist komen de eerste 30 pagina’s op de site, die u, nu samen met de 3 succesvolste auteurs van Free Musketeers, beoordeelt voor de Shortlist van 5 titels. Daarna neemt de vakjury het stokje over, die deze titels volledig leest.

De aangemelde lezers ranken de beste 15 titels, die samen de Longlist vormen. Auteurs op deze lijst krijgen persoonlijk bericht. Vervolgens worden de eerste 30 pagina’s van de Longlist op de site gepubliceerd. Deze worden weer gerankt door de lezers, nu samen met de 3 meest succesvolle auteurs van Free Musketeers. Met elkaar bepalen zij de 5 titels voor de Shortlist. Medio februari 2013 wordt de Shortlist bekendgemaakt. Als één van deze vijf wordt u ook weer persoonlijk geïnformeerd.

De vakjury met voorzitster Yvonne Kroonenberg beoordeelt de Shortlist en leest de 5 titels volledig.
De bekendmaking en feestelijke uitreiking van de Nieuwe Schrijvers Prijs 2012/2013 vindt plaats op een nader te bepalen tijdstip en locatie in de Boekenweek van 16-24 maart 2013.



Hier kunt u stemmen op mijn boek 

http://nieuweschrijversprijs.nl/boeken/julian-onze-kleine-held/

U kunt de stappen volgend die op het scherm staan. 

Voordat u mijn boek gaat beoordelen, moet u zich eerst registeren bij Wordpress en dan  keert u weer terug op de site waar u  uw stem kunt uitbrengen!

Ik wil iedereen alvast hartelijk bedanken voor jullie medewerking!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten