zondag 19 augustus 2012

Bloggen op Jouw Dierbare leven



Waar de sociale media al niet voor kan dienen....
Ik ben in contact gekomen met iemand van de website: Jouw dierbare leven
Hier werd gevraagd of mensen wilden bloggen over rouwverwerking, verlies enz...

Aangezien ik, nu ik helemaal klaar ben met mijn eigen boek, een beetje een "leeg" gevoel had en heel graag op de één of andere manier wilde blijven schrijven kwam deze oproep als geroepen.
Ik heb me daarom ook aangemeld om hier aan mee te doen.
Allereerst om toch alles van me af te blijven schrijven en ook om andere mensen (lotgenoten) te helpen en/of tot steun te zijn in tijden van verdriet en gemis...

De blogs van de diverse mensen kun je vinden op http://www.jouwdierbareleven.nl/bloggers/
Die van mij kun je vinden op: http://www.jouwdierbareleven.nl/category/mariscavisser/

Kun jij schrijven en wil je je ervaringen delen?

Trek dan de stoute schoenen aan en stuur een berichtje: post@dierbareboekjes.nl. Vermeld daarin je naam en waarover je wilt gaan bloggen. Het is handig om dan alvast een verhaaltje over jezelf mee te sturen met een foto. Dan maak ik een pagina voor je aan onder Bloggers >> Over blogger. Wil je anoniem bloggen?. Ook dan kan. Dan kom je niet in de lijst met Bloggers te staan. Het is dan wel fijn als je een heel kort tekstje schrijft met de reden waarom je wilt bloggen, een nickname en een foto stuurt. De tekst met foto komt onder iedere blog te staan die jij schrijft. Het fotootje hoeft geen foto van jezelf te zijn. Kies een foto die jou aanspreekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten