vrijdag 3 augustus 2012

Reacties op het boek Julian, onze kleine held


"Ik heb het boek, met af en toe tranen in mijn ogen, gelezen. Dat een jong kind zo ziek wordt, wat is dat verschrikkelijk en oneerlijk. Ik heb bewondering voor Marisca dat ze dit zo heeft kunnen verwoorden. Erg knap! Het geeft je een beeld van hoe machteloos je als ouders staat, leven tussen hoop en vrees." 

"Ik heb t mee op vakantie , maar weer zo heftig om te lezen. Maar zout water spoelt n zout gezicht schoon hoor. Maar het is heel mooi geschreven, dat t goed leesbaar is, echt knap van je." 

 "Wat bijzonder.... Heb je boek uit. Meid, ik heb bewondering voor je..."
 
Ik heb inmiddels je boek gelezen. Heftig hoor om alles zo achter elkaar te lezen. Veel tranen, maar ik vind het wel fijn dat ik het gelezen heb."


Gisteren begonnen in je boek ,lees het niet voor het slapen gaan neem daarvoor een ander boek te heftig......maar wat een tijd hebben jullie meegemaakt en inderdaad wat was Julian een held, een held om trots op te zijn , hij laat iets mooi's achter geschreven door jou handen ...je kan heel trots zijn op dit boek en jullie kleine held....nog veel succes met de verdere verkoop!!!


"Gisteren begonnen in het boek Julian, onze kleine held, Marisca laat je een kijkje nemen in het heftige leven dat ze hebben meegemaakt. Al heb ik de ziekte van dichtbij meegemaakt, toch zoals een moeder het voelt is het 1000 maal anders. De spanning voel je tijdens het lezen. Al weet ik hoe het afloopt en was ik bang om het te gaan lezen wil ik toch zeggen dat het zeer zeker een aanrader is, vooral om te kunnen voelen en meeleven wat iemand doormaakt in zo'n heftige tijd. En wat was Julian een bikkel!! De waardering die hij krijgt na het lezen van dit boek verdiend hij Dubbel en dwars!"

"Heb heel veel respect voor jullie.
Ik heb je boek al helemaal gelezen en ben geraakt op de manier hoe je alles hebt beschreven.
Wat heeft jullie kanjer allemaal moeten doorstaan. pfff…
Jullie kunnen trots zijn op dit ,,mooie" boek."
 

"Wat een aangrijpend boek Marisca, ik ben op blz 302 ik kan niet stoppen om te lezen, daarna ben ik er nog mee bezig,met wat jullie doorgemaakt hebben,en dant och zeker Julian,wat ontzettend knap om dit zo te kunnen schrijven"

"Hierbij wil je ik complimenteren met je boek want ik vind het prachtig geschreven. Het was pittig voor mij, maar ik ben heel blij dat ik het toch gelezen heb"

"Heb destijds je weblog iedere dag gevolgd.. Heb het boek in 1 keer uitgelezen en dan wordt het besef enkel groter hoe dapper Julian was.. En hoe klein de moeite voor mij dan is om iets te kunnen doen om andere patiënten te helpen." 

"Ik heb het boek gelezen, met kippevel en een brok in mijn keel wat heeft Julian toch ontzettend veel mee moeten maken,woorden te kort, en dan dat jullie als ouders machteloos staan, dit bepaald inderdaad jullie verdere leven.."toch wel naar het verhaal toe getrokken omdat je veel dingen herkent)Vanmiddag om 12.30uur had ik het boek uit. Een onzettend mooi en confronterend verhaal. Het is alsof je zelf helemaal in het verhaal zit op dat moment. Dus mijn complimenten voor het boek! En zeker een mooi "dagboek" voor jullie dochters later, zodat zij nog eens na kunnen lezen hoe het jullie vergaan is in die tijd. Hier mag je zeker trots op zijn!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten