zondag 1 juli 2012

Bloemenschuurtje promoot boek Julian, onze kleine held

Een tijdje terug stelde Evelien (eigenaresse van het Bloemenschuurtje in Stellendam) voor om tijdens de midzomermarkt in Stellendam bij haar in de kraam te komen staan om zo mijn boek te promoten.
Jammergenoeg moest ik werken, maar zij vond het prima om de taak dan op zich te nemen. Mijn moeder heeft haar ook geholpen.
Ik werd per SMS op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Halverwege de middag kreeg ik de stand van 11 verkochte boeken door.
Daarna was het stil.....

Ik kwam thuis en ging ook nog even naar de Midzomermarkt, al was dit eigenlijk al afgelopen. Daar aangekomen kreeg ik de horen dat er maar liefst 20 boeken zijn verkocht!

Heel erg leuk! De teller staat nu op ongeveer 150 verkochte boeken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten