woensdag 11 juli 2012

Einde voorverkoop!

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest om de tekst voor de allerlaatste keer na te kijken en de laatste correcties aan te brengen. Intussen is het bijna zover dat het boek naar de drukker gaat.
Dit zal in de loop van volgende week zijn.
Veel mensen uit de buurt, hebben een bestelling bij mij gedaan en gekozen voor een bepaalde afhaallocatie.
Ik heb deze boeken nu allemaal in één keer besteld. Des te groter de bestelling was, des te meer korting kreeg ik. Wat dan uiteindelijk zal resulteren in een groter eindbedrag voor de stichting Helpen Helpt. De stand tot nu toe is 220 bestelde boeken! Een heel mooi resultaat....

Vanaf nu kan er niet meer bij mij besteld worden, maar er zijn nog vele andere mogelijkheden om het boek alsnog te bestellen.
Vanaf 4 augustus is het boek te koop in 3 vestigingen van Bibliotheek Zuid Hollandse Delta, namelijk de vestigingen Ouddorp, Middelharnis en Hellevoetsluis.
Verder is het boek dan ook verkrijgbaar bij Plus Tessemaker in Stellendam

Het boek kan vanaf begin augustus ook via internet besteld worden bij de grotere webwinkels, zoals Bol.com, Bruna.nl, AKO enz.
Zodra ze op bovengenoemde sites verkrijgbaar zijn, zal ik de links doorgeven.
De verkoopprijs €25.95 is overal hetzelfde, maar het kan per webwinkel verschillen wat de verzendkosten zijn.

Verder kan iedere boekhandel het boek bestellen aan de hand van het ISBN nummer:
978-90-484-2528-0


Hier nog een voorbeeld van de totale omslag van het boek:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten