zaterdag 19 mei 2012

Alles is verstuurd naar Free Musketeers

Nadat ik vorige week maandag bericht kreeg van Free Musketeers, dat ik alles voor maandag 21 mei ingeleverd moest hebben, schoot ik wel een beetje in de stress.
Er zou nog één iemand alles nakijken en vandaag heb ik dit laatste verwerkt.
Er hebben dan totaal 6 mensen naar gekeken en gecontroleerd op spelling, duidelijkheid e.d.
Alle fouten zouden er nu uit moeten zijn.....

Ik mocht 10 foto's uitkiezen, die in het boek gaan. Na hier en daar wat ruilen, ben ik tot een mooi resultaat gekomen.

Ik heb 131 toestemmingse-mails terug ontvangen voor de éénmalige promotiemailing.
Deze staan ook netjes, zoals gevraagd in een excel document.

Verder moest ik nog een auteursformulier invullen, waar ik de titel, colofongegevens, tekst voor op de achterkant van het boek en mijn biografie enz moest invullen.


Nu ga ik verder verzinnen hoe ik het beste promotie kan maken voor het boek en wie ik het beste kan benaderen....

Het is verder afwachten welke stappen er verder nog volgen om de tot stand koming van het boek te realiseren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten