dinsdag 8 mei 2012

De voorbereidingen.....

Gisteren heb ik van Free Musketeers instructies gekregen over de verdere vervolgstappen.
Uiterlijk 21 mei moet ik alles hebben ingestuurd.
Het manuscript, de foto's, de adreslijst voor de mailing, de tekst voor op de achterkant enz enz
Ik ben bezig met alle voorbereidingen van het boek, hier het laatste nieuws en mijn to-do list:

- Alle mensen nog een keer benaderen voor schriftelijke toestemming voor de promotiemailing van Free Musketeers.

- Antwoord gekregen van Kabouter Plop. Studio 100 heeft toestemming gegeven om de foto te gebruiken in het boek, ik moet alleen de fotografe nog benaderen, zij moet ook toestemming geven.
... Het valt nog niet mee om haar te vinden en heb nu Make-a- Wish (voorheen Doe een Wens) in België en Nederland gemaild, maar verwacht wel dat het goed komt.

- Van Art Solutions heb ik ook toestemming gekregen om de foto van het schilderij van Julian op de kaft te gaan gebruiken.
- Van een verpleegkundige toestemming gekregen om de foto waar zij en Julian op staan.
- Alle foto's moeten nog op de goede plaats komen in het manuscript
- Nog een stukje schrijven wat op de achterkant van het boek moet komen
- Alle tekst nog een keer nalopen op fouten

Kortom, druk druk de komende 13 dagen.......
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten