vrijdag 11 mei 2012

Foto's in het boek

Ik mag 10 foto's plaatsen in het boek en daarvoor had ik toestemming nodig van diegenen die erop staan en/of de fotograaf.
Deze week kreeg ik van alle kanten positieve reacties:


Kabouter Plop Via Facebook:



Dinsdag 8 mei om 16.32
Beste Marisca,

Het Studio 100 antwoord luidt dat indien u de foto zelf gemaakt hebben, hebben wij geen enkel bezwaar hebben.
Als een fotograaf van make a wish deze foto heeft genomen, dan moet u zelf nog de toestemming aan de fotograaf vragen.
We hopen dat u verder kan met dit antwoord?

Vriendelijke groeten,
Het Studio 100-team



Het antwoord van de fotograaf van Make-a-Wish:
Tùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùùrlijk mag je de foto in Julian's boek plaatsen !
Ik voel me zelfs énorm vereerd !!!
Het antwoord van Schilderij en Portret:

Bedankt voor je email en fijn om te horen dat jullie nog steeds blij zijn met het resultaat.
Wat bijzonder dat je een boek hebt geschreven over Julian en hetontwerp voor de kaft ziet er mooi uit.
Natuurlijk mag je de foto van het schilderij hiervoor gebruiken!



Het antwoord van een verpleegkundige van het LUMC


Wat ontzettend mooi en gaaf dat je boek wordt uitgegeven! Gefeliciteerd! Helaas is de reden waardoor je dit boek hebt geschreven minder leuk! Had eigenlijk voor jullie gewenst dat je dat boek nooit had hoeven schrijven!
Ben erg benieuwd naar het resultaat!
De foto is zoooo leuk! Prima dat je die in het boek gaat plaatsen (stiekem toch een beetje trots dat ik in dat mooie boek kom te staan samen met jullie stoer/ lieve/ dappere Julian)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten