vrijdag 4 mei 2012

Reclame maken, boekpromotie





Tijdens het schrijven kreeg ik zulke positieve reacties van mensen die het wel zouden willen kopen mocht het boek ooit uitkomen.

Gaandeweg kwam ik ook op het idee om de eventuele opbrengst aan de stichting Helpen Helpt (www.helpenhelpt.nl) te schenken.
Deze stichting is in het leven geroepen om het onderzoek naar kinderkanker in het Kinder Oncologisch Centrum Rotterdam (KOCR) van het ErasmusMC-S...ophia Kinderziekenhuis te steunen.
Nu wil ik voor deze stichting zoveel mogelijk geld inzamelen zodat in de toekomst alle kinderen met kanker kunnen genezen.
Vandaar dat ik veel reclame wil gaan maken voor mijn boek!

- Zo ben ik benaderd door de website Baby en Kind. Ik mag reclame maken via hun site en ook komt er een stukje in hun nieuwsbrief, die naar zo'n 19.000 mensen wordt verstuurd.

 - Leo blok (hoofdredacteur Groot Hellevoet/Groot Goeree-Overflakkee) zei tegen me: Als jij zorgt dat je boek bij een aantal winkels hier in de buurt komt te liggen, dan zet ik een stukje voor je in de krant. De winkels moet ik nog gaan benaderen. Jammer, dat we in Stellendam geen boekwinkel hebben, maar misschien kan ik iets anders verzinnen.

Ik hoef niet heel veel kosten te maken om het boek te realiseren, maar het zou fijn zijn als mensen/bedrijven bereid zijn iets te sponsoren, zodat zelfs de opbrengst van het 1e verkochte boek meteen voor de stichting Helpen Helpt is.

Mocht er iemand nog meer ideeën voor promotie hebben, willen helpen of willen sponsoren hoor ik het graag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten